WINACTIE: 59 illustrated National Parks
Verenigde Staten
Winactie

De winnaar is gekozen middels een loting. en is via een email op de hoogte gebracht. Er kan niet meer gereageerd worden op deze actie.

Net voordat ik naar Amerika vertrok, had Reizen & Reistips de 500 volgers op Facebook bereikt en gedurende onze trip zijn er nog enkele tientallen bijgekomen. Als je daarbij ook nog eens de +1000 volgers op Twitter en de bijna 2500 volgers op Instagram optelt heb ik een heleboel volgers. Daar ben ik heel erg dankbaar voor! Om deze mijlpalen te vieren heb ik ook aan jullie gedacht en heb ik een leuk souvenir meegenomen uit Amerika: het 59 illustrated National Park boek.

In ieder bezoekerscentrum van de parken kwamen we het boek tegen en elke keer moest ik er weer in bladeren. In het boek staan schitterend vormgegeven illustraties van alle Nationale Parken van de Verenigde Staten en ook kun je extra informatie vinden over ieder park. Een mooi boek wanneer je de parken al eens hebt bezocht of juist wanneer je Amerika wilt gaan bezoeken. Daarom heb ik voor de volgers van Reizen & Reistips één exemplaar meegenomen!

Mijn favoriete: Yellowstone National Park

10 nationale parken

Tijdens onze reis door Amerika hebben we tien nationale parken bezocht. We startten onze reis in het Yellowstone National Park. Om hier te komen moesten we dwars door het Grand Teton National Park rijden, waar we vele stops hebben gemaakt om te genieten van de omgeving. Yellowstone is ons favoriete park, door de vele spuitende geisers, bronnen en alle trails in het park kunnen wij hier wel weken verblijven!

Hierna bezochten we Capitol Reef National Park, Canyonlands National Park, Arches National Park, Grand Canyon National Park, Zion National Park, Bryce National Park, Death Valley National Park en ten slotte ook Sequoia National Park. We hebben we een klein stukje van het Glen Canyon National Park gezien, maar vanwege tijdgebrek zijn we hier niet lang gebleven.

Naast Yellowstone, waren we enorm onder de indruk van Zion en een ander nationaal park dat we prachtig vonden was Bryce. Het landschap, de rotsformaties zijn bizar en ongelooflijk mooi. Eerlijk gezegd, als je het ons momenteel vraagt raken we niet uitgepraat over de prachtige parken die we bezocht hebben. Iedereen die informeert naar onze reis showen we meteen onze foto’s want eerlijk gezegd, wat wij gezien hebben kunnen we met geen pen beschrijven.

Mocht je nog nooit een park hebben bezocht in Amerika dan kunnen wij dit zeker aanraden en dan kan je dit boek gebruiken om weg te dromen en een eventuele reis te plannen. Als je het geluk al eens hebt gehad om in Amerika een park te bezoeken dan is dit een prachtig boek om door te lezen.

WINACTIE: 59 illustrated National Parks
Wil jij dit boek winnen?

Hoe kun je dit boek winnen?

Meedoen aan deze winactie is eenvoudig. Dit is wat je ervoor moet doen:

1) Laat in een reactie onder deze winactie weten welk National Park jij wel eens zou willen bezoeken, of welk National Park jouw favoriet is. En laat ons ook even weten waarom je hierheen wilt of waarom het je favoriet is.

2) LIKE Reizen & Reistips op Facebook en LIKE direct ook even het Facebook bericht van deze winactie.

3) De winactie delen op Facebook, Twitter of Instagram is niet verplicht, maar levert je wel een extra winkans op! (Vergeet niet om Reizen & Reistips te taggen)

De actie loopt tot en met vrijdag 8 december. De winnaar ontvangt hierna een email-bericht. Zorg er dus voor dat je een correct e-mail adres achterlaat op deze website.