Blogberichten: Fotoreeks

Geldrop by Light

Geldrop heeft zich de afgelopen weken van zijn mooiste kant laten zien tijdens de Wollige Winterweken. Normaal gesproken wordt het Horecaplein gedomineerd door een grote schaatsbaan en een gezellige...

Bollenstreekroute

Twee jaar geleden wilde ik mijn ouders verrassen door met de Trabant langs de bloembollenvenvelden van Zuid-Holland te rijden. Wat een leuke dag moest worden, werd een dag vol frustraties. Al op de...

Glow Eindhoven 2019

Fotoverslag GLOW Eindhoven 2019

Vandaag eindigt in de lichtstad van Nederland het lichtfestival GLOW Eindhoven 2019. Van 9 november tot 16 november staat de stad Eindhoven voor de 14e keer in het teken van lichtkunst. Bezoekers van...

15 drone foto’s van Georgië

Sinds maart 2017 ben ik in het bezit van een drone. In navolging van mijn spiegelreflex, systeemcamera én iPhone heb ik me een DJI Mavic Pro aangeschaft. Een fantastische uitbreiding om vette foto's...

Bolivia in 20 beelden - Laguna Charcota

Bolivia in 20 beelden

Het landschap van Bolivia is gevarieerd en adembenemend mooi. Foto's zeggen meer dan woorden en daarom heb ik Bolivia in 20 beelden gebundeld. Op deze manier kun je een beeld krijgen van de...

Madeira in 10 beelden - Uitzichtpunten

Madeira in 10 beelden

Afgelopen weekend zijn we teruggekomen van een weekje Madeira. Het eiland staat bij veel mensen bekend als een bloemeneiland en een bestemming voor oudere mensen. Dat kan misschien wel zo zijn, maar...

Fotoverslag: Het andere Istanbul

Halverwege mei keerde ik samen met mijn moeder terug naar Istanbul. Voor mij was het alweer 14 jaar geleden dat ik er ben geweest. Destijds bezocht ik deze wereldstad met mijn gehele familie en...

Fotoreeks: Toerist in eigen land bij Keukenhof

Fotoreeks: Toerist in eigen land bij De Keukenhof

Een dagje uit in eigen land dat onderneemt niet iedereen, maar kunnen wij zeker aanraden. Een oer-Hollands uitje is het bezoeken van het Keukenhof. Na de afgelopen dagen constant op de radio te horen...

Fotoverslag Normandië - Batterie de Longues

Fotoverslag Normandië 2018

Eind maart reisde ik met een goede vriend naar Frankrijk. We combineerden een voetbal wedstrijd van SM Caen met een korte stedentrip naar Amiens en een rondje langs de belangrijke hoogtepunten van de...

Fotoverslag GLOW Eindhoven 2017

Ieder jaar in de maand november verandert de binnenstad van Eindhoven in een waar lichtspektakel. Sinds 2006 wordt namelijk jaarlijks het lichtfestival GLOW gehouden in de lichtstad. Met...

Mannenweekend Edinburgh - Edinburgh verkennen

Mannenweekend Edinburgh in 10 beelden

Samen met vrienden was ik afgelopen weekend in Edinburgh. Sinds 2011 hebben we de traditie in leven geroepen dat we ieder jaar een leuke Europese stad bezoeken met z'n allen. Zo zijn we voorgaande...

Weekendje Sofia in 10 Beelden - Sint Nikolas Kerk

Weekendje Sofia in 11 beelden

Eind mei heb ik een heerlijk lang weekend in de hoofdstad van Bulgarije, Sofia, rond geslenterd. Ik ben zeker niet de beste fotograaf, maar met elf beelden laat ik jullie mee genieten van mijn...

Bamberg in 10 beelden - Klein Venedig

Bamberg in 10 beelden

In maart brachten we een bezoek aan Bamberg, in het Duitse Beieren. De oude stadskern is door de UNESCO in zijn geheel uitgeroepen tot wereldcultuurerfgoed. Het historische centrum is ongeschonden...

Rothenburg ob der Tauber in 10 beelden

In maart reisden we naar Karlsbad in Tsjechië. Deze reis hadden we gewonnen tijdens een fotowedstrijd. We wonnen een voucher waarmee we twee nachten konden verblijven in een welness hotel. Maar de...

Weekendje in Monschau in 10 beelden - Het meest gefotografeerde plekje van Monschau

Weekendje Monschau in 10 beelden

Afgelopen weekend hebben we het Duitse Monschau bezocht, een trip dat al lange tijd op mijn wishlist stond. Vanaf Eindhoven rijd je in ongeveer 1,5 uur naar Monschau, dus ideaal om eens een...

Weekendje Brugge in 10 beelden: Wandelen langs de grachten en mooie huizen

Weekendje Brugge in 10 beelden

Mijn vriendin heeft me voor mijn verjaardag een weekendje Brugge kado gegeven en afgelopen weekend hebben we de stad bezocht. Brugge had ik jaren terug al eens eerder bezocht, maar veel is er niet...

Weekendje Freiberg in 10 beelden - Obermarkt met het Rathaus

Weekendje Freiberg in 10 beelden

Afgelopen weekend ben ik met mijn oma naar Freiberg gereden. Oma wilde graag een bezoek brengen aan haar zus en vroeg mij of ik haar wilde brengen met de auto. Aangezien ik nog nooit in Freiberg...

Weekendje Dresden in 10 beelden - Frauenkirche

Weekendje Dresden in 10 beelden

Afgelopen weekend was ik met een goede vriend in mijn lievelingsstad Dresden. Doel van dit tripje was het bezoeken van een voetbalwedstrijd van Dynamo Dresden. Maar naast het voetbal, hebben we de...